مصاحبه ممد موسوی و عمو حمزه
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 169003
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................
دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:والیبال,مصاحبه, :: 15:26 ::  نويسنده : واليباليست       

موسوی :روسیه با قدرتش اجازه خودنمایی به ما را نداد / اشتباهات فردی دردسر ساز شد



محمد موسوی عراقی سرعتی زن تیم ملی والیبال قبل از بازی ایران با روسیه، خیلی خوش بین بود.

به گزارش ست پنجم به نقل از خبرآنلاین، او معتقد بود با آمادگی که والیبالیست ها در اردوها و بازی با بلغارستان به دست آورده بودند، ایران مقابل روسیه نمایش خیلی خوبی دارد.پیش بینی او درست ازآب درامد. هرچند نتیجه دو بازی باخت بود.البته ملی پوش ایران معتقد است قدرت روسیه به آنها اجازه خودنمایی نداد.از طرفی اشتباهات فردی او همقطارانش مایه دردسر تیم شد.مساله ای که خودش هم از آن ناراحت بود.


*بازی دوم چطور بود؟
خوب بود.ولی ما باز هم نتوانستیم توانایی اصلی تیممان را بروز دهیم.البته فکر می کنم قدرت زیاد روسیه بود که اجازه نداد توانمندی بچه های ما بیشتر به چشم بیاید.


*بازی دوم چه فرقی با بازی اول داشت؟
بازی اول سخت تر بود. چرا که شناخت زیادی از روسیه با ترکیب جدیدش نداشتیم.همین مساله، استرس بچه ها را بالابرده بود. اما در بازی دوم دیگر شناخت ما کامل شده بود و راحت تر بازی کردیم.


*با این حال بازی اول را راحت تر شروع کردید .در ست اول بازی دوم استرس بیشتری داشتید .
به نظرم بازی اول برای ما خیلی سخت تر بود. فکر می کنم در بازی دوم راحت تر بودیم.


*ست سوم بازی اما اوج کار تیم ایران بود.برد این ست به خاطر برتری ایران بود یا روسیه فرجه داده؟
هیچ تیمی دلش نمی خواهد ست بدهد. در ست سوم بازی ،بچه ها واقعا عالی کار کردند و بردند. ما خودمان ست را بردیم ،روسیه به ما ست نداد.


*چرا در بقیه ست ها این اتفاق نیفتاد.در واقع بازهم اشتباه زیاد کار دست بازیکنان داد؟
بله.اشتباهات فردی بچه ها گریبان تیم را گرفت.کارهای تکنیکی واقعا خوب انجام می شد.ما توپهای برگشتی زیادی از روسیه می گرفتیم ولی سر اشتباهات فردی به هدر می رفت.


*دستپاچگی و عجله چقدر در اشتباهات تاثیر گذار بود؟
به هر حال ما برای اولین بار پا به لیگ جهانی گذاشته ایم.واقعا بازی در این رقابتها استرس زیادی دارد که نتیجه اش بروز اشتباهات بود. به امید خدا رفته،رفته بهتر می شویم.


*خودت هم اشتباه داشتی؟
فرقی نمی کند. منم اشتباهات بدی داشتم.


*ولاسکو به خاطرهمین اشتباهات عصبانی بود؟
ولاسکو عصبانی بود اما نشان نمی داد.او تاکید می کند که باید از این بازیها درس بگیریم.


*انعکاس بازی تیم ایران در روسیه چطور بود؟
روسها تماشاگران خوبی دارند.آنها در دو بازی تیمشان را تشویق می کردند. در رالی های طولانی هم که ما برنده می شدیم ما را تشویق می کردند. جو خوبی در سالن بود.


*بازی با روسیه پیشرفت والیبال ایران رابه دنیا نشان داد؟
ما به اینجا رسیدیم اما کافی نیست.کلی راه مانده تا به سطح اول دنیا برسیم.باید بیشتر روی تمرین و بازیها تمرکز کنیم . البته از لحظه،لحظه استفاده ببریم تا بتوانیم جلوی تیم های بزرگ دنیا قد علم کنیم.


*فکر می کنید در بازی با صربستان پیروزی سهم ایران باشد؟
به امید خداچرا که بازی در سالن 12 هزار نفری ازادی است وبا حضور تماشاگران،شرایط کلی فرق می کند. ما برای برد بازی می کنیم.(ایشــالا) اما هر چه خدا بخواهد همان می شود.


حمزه زرینی: خوب بودیم اما اشتباه‌های زیادی داشتیم

ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است تیم ملی برابر روسیه عملکرد قابل قبولی داشته اما اشتباه‌های فردی بازیکنان بر روی نتیجه تاثیرگذار بود.


به گزارش ست پنجم به نقل از ایسنا، حمزه زرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پس از بازگشت از اولین مسابقه لیگ جهانی والیبال درباره‌ی عملکرد تیم ملی برابر روسیه اظهار کرد: بازی‌های خوبی بود و اگر اشتباه‌های فردی‌مان زیاد نمی‌شد می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. نمی‌گویم می‌توانستیم برابر روسیه برنده شویم اما می‌توانستیم در ست‌های بیشتری حریف را شکست دهیم. روس‌ها بسیار قدرتمند بودند و هر زمانی که اراده می‌کردند فاصله امتیازی را به سود خود تغییر می‌دادند. از طرف دیگر فشار و استرس روی تیم بود و با این‌که خودمان این احساس را نداشتیم، در جریان بازی تحت تاثیر آن بودیم.

ملی‌پوش والیبال ادامه داد: خود من تحت تاثیر این فشار بودم و یک سری اشتباه‌ها داشتم. اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که ملی‌پوشان یک سری اشتباهاتی داشتند که حتی در تمرین نیز از آنها دیده نمی‌شد. در هر حال فشار در بازی‌ها مهم و بزرگ چنین تاثیرهایی می‌گذارد. این فضا باعث شد تا کمی ضعیف‌تر باشیم و حالا باید برای دیدارهای بعدی بیشتر تلاش کنیم.

زرینی با بیان این مطلب که این مسابقات تجربه‌ی خوبی بود، به ایسنا گفت: در مجموع عملکرد ملی‌پوشان ایران خوب بود اما می‌توانستیم بهتر باشیم. مطمئن باشید این دو مسابقه تجربه‌ی بزرگی بود و امیدواریم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نخستین تجربه در لیگ جهانی فشار و استرس شما را بیشتر نکرد، گفت: صد در صد همین‌طور است. نخستین تجربه و اولین گام بود و به نظر من تاثیر زیادی بر روی عملکرد بچه‌ها داشت. همه این مسائل دست به دست هم داد تا فشاری همراه با استرس روی تیم باشد. خود من 8-7 سال تجربه ملی دارم ولی باز هم تحت تاثیر استرس و فشار بازی بودم. در هر حال امیدوارم بتوانیم از این تجربه‌ی خوب بهره ببریم تا در بازی‌های بعدی عملکردی بهتر داشته باشیم.

ملی‌پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید زمانی که تیم ملی از روسیه عقب می‌افتاد نمی‌توانست شرایط عادی‌اش را حفظ کند، تصریح کرد: خیر. در گذشته وضعیت تیم ملی این‌گونه بود. تا زمانی که اختلاف زیاد می‌شد دست و پایمان را گم می‌کردیم اما امروزه این‌طور نیست. برابر بلغارستان ست‌هایی بود که تا 10 امتیاز عقب می‌افتادیم اما در آن برنده می‌شدیم که این نشان می‌دهد والیبال ایران از نظر روانی رشد کرده است. در این دو مسابقه ما یک سری مشکلات داشتیم و با اشتباه‌ها فردی به خودمان ضربه می‌زدیم. در طرف مقابل روس‌ها در شرایط حساس واقعا بدون اشتباه بودند که این تجربه‌ی آنها را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: به هر حال ایران نخستین حضورش در لیگ جهانی را پشت سر می‌گذارد. آرژانتین که در این دوره می‌درخشد در نخستین حضورش در این مسابقات با 16 شکست کارش به پایان رساند. ایران نیز در ابتدای راه قرار دارد و باید گام به گام مسیر پیشرفت را طی کند.

زرینی در پایان به دیدار برابر صربستان اشاره کرد و گفت: صربستان تیم بزرگ و قدرتمندی است. نبرد با آنها نیز دشوار است اما ما در خانه حمایت تماشاگرانمان را داریم. امیدوارم با عملکردی خوب و منطقی برابر صرب‌ها نتیجه‌ای مناسب بگیریم. ما برابر روسیه نیز آن‌چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم اما حالا باید میزان اشتباه‌هایمان را کاهش دهیم تا برابر تماشاگران ایرانی موفق باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: